Klachtenregeling
Uw mening telt
Wij zijn altijd op zoek naar manieren om onze producten en dienstverlening te verbeteren. Natuurlijk staat u als patiënt daarbij centraal. Uw mening is dan ook erg belangrijk voor ons. Heeft u een suggestie om onze service- en dienstverlening te verbeteren? Dan horen we dat graag van u.
U heeft een klacht, wat nu?
Vervelend dat u een klacht heeft. Wij vinden het belangrijk van u te horen als u niet tevreden bent. Bespreek de klacht dan met een van onze medewerkers of met de apotheker. Wij nemen een klacht altijd serieus en gaan direct aan de slag om uw klacht samen met u op te lossen. Komen we er samen niet uit, dan kunt u hier lezen wat u vervolgens kunt doen.
Vragen of klachten over de rekening?
Indien u een vraag of klacht heeft over uw rekening dan kunt u contact opnemen met de administratie van de apotheek. De medewerker van de administratie kan samen met u kijken hoe de vraag/klacht op te lossen. De administratie van de apotheek is op dinsdag en donderdag te bereiken onder telefoonnummer 071-5237417, optie adminstratie. Indien u samen met de apotheek er niet uitkomt, kunt u uw zorgverzekeraar contacteren. U vindt de contactgegevens van uw zorgverzekeraar op uw zorgnota of op uw polisblad.